Join today

Psaní tiskových zpráv nejen pro tiskové mluvčí úřadů – záznam

Pište tiskové zprávy jako profík. Novináři denně dostávají desítky e-mailů s tiskovými zprávami. Pouze malé části z nich jsou však ochotni věnovat svou pozornost. Prozradíme Vám, jak vypadá jejich rozhodující proces, které zprávy mají šanci uspět a jak je správně napsat a následně novinářům naservírovat.
Obsah kurzu?
1. Úvod do problematiky
- práce novinářů
- jak funguje obor public relations
2. Typy tiskových materiálů
- Tiskové zprávy
- TLP
- Doplňující materiály
- Fotografie
- Audionahrávky
3. Téma, která stojí za zpracování
- Příprava před psaním
- Práce s ověřenými zdroji
- Monitoring tématu v médiích
- Spolupráce s odborníky v oboru
4. Jednotlivé části tiskové zprávy
- Nadpis
- Podnadpis
- Perex
- Vlastní text
- Doplňující texty
- Citace
5. Náležitosti a formální stránka tiskové zprávy
6. Cesta tiskové zprávy k novináři
7. Příklady dobrých a špatných tiskových zpráv
8. Nácvik přípravy vlastní tiskové
Write your awesome label here.
seznamte se s lektorem

Kamila Hrdličková

Láska k psanému slovu a práce s textem mě provází téměř celý život. Tvůrčí psaní je mojí vášní od dětství, profesně se pak copywritingu věnuji čtvrtstoletí. Několik let jsem pravidelně publikovala v brněnském Deníku v rubrice publicistiky, do které jsem přispívala fejetony. V rámci své profese v oblasti marketingu zaměřeného na brand se zabývám tvorbou komunikační strategie, reklamních textů, PR článků, webových prezentací, tiskových zpráv a dalších přidružených textů na míru. Nastavuji tón komunikace značek, vedu firemní blogy, sociální sítě a kampaně. Vymýšlím slogany a scénáře video produkcí. A to vše s nadšením a upřímnou láskou k psanému slovu, o které se s vámi velmi ráda podělím.
Write your awesome label here.
Created with