Studujte s námi

Právo v marketingu a propagaci – záznam

Vytváření marketingu Vaší organizace, může přinést spoustu právních nejasností. Přijďte se seznámit co můžete, nemůžete a v čem byste se v rámci komunikace měli orientovat.

Obsah kurzu

  • Autorské právo – použití cizího obsahu citace, zdroje
  • Ochrana hospodářské soutěže – konkurence a konkurenční boj, nekalá soutěž
  • GDPR – osobní údaje a jejich shromažďování,  informování, souhlasy, poučení, vymazání
  • Digitální marketing a sociální sítě – práva k obsahu, sdílení obsahu specifika sociálních sítí (Facebook, Youtube, Linkedin, Instagram, Twitter a další)
  • Klamavá reklama, porušování práva, kontrolní orgány – šíření nepravdivých údajů v reklamě, regulace reklamy a propagace na internetu
  • Pokuty, sankce, rozhodnutí – vymáhání práva, ochrana práv, pokutování porušení práva, konkrétní rozhodnutí
Školení se zabývá právními aspekty online i offline marketingu a zdroji právní úpravy v této oblasti jako jsou zejména občanský zákoník, autorský zákon, zákon o ochraně hospodářské soutěže, nařízení GDPR i judikatura soudů.

Vedle jednotlivých marketingových nástrojů je řešena i otázka ochrany hospodářské soutěže, ochrana osobních údajů a samotná pravidla sociálních sítí. V souvislosti s tímto jsou analyzována i nejčastější porušení práva, sankce i možnosti obrany.
seznamte se s lektorem

Mgr. Aneta Sobotková

Od roku 2020 působím v advokátních kancelářích, kde se věnuji zejména oblasti nemovitostí, rodinného práva a trestního práva. Vedle studia na právnické fakultě a práci v advokacii jsem se již od roku 2010 věnovala marketingu, působila jsem v realitních kancelářích, marketingových společnostech a pracovala i jako samostatný marketingový specialista. Je mi tedy velmi blízká oblast obsahového marketingu, tvorby webových stránek, spravování sociálních sítí i vytváření reklamních kampaní.
Patrick Jones - Course author
Vytvořit s