Copywriting – záznam
Je chybou myslet si, že lidé dnes nechtějí číst. Každý se rád začte – ale pouze do textu, který ho chytne.
Pravidla copywritingu se značně liší od toho, co nás učili při psaní slohu ve škole. Jen namátkou – v copywritingu je méně vždy více, základní je nadpis a psaní je jen malý střípek celého procesu.
Pravidla copywritingu se značně liší od toho, co nás učili při psaní slohu ve škole. Jen namátkou – v copywritingu je méně vždy více, základní je nadpis a psaní je jen malý střípek celého procesu.
Seznámíte se celým procesem práce copywritera.
Psát čtivé texty pro sociální sítě, newslettery, webové stránky, partnery, sponzory.
Znát pravidla dobrého prodejního textu.
Získáte rychlé tipy, díky kterým se do vašich textů každý rád začte.
Pište texty, které budou chtít ostatní číst.
seznamte se s lektorkou
Ing. Ivana Šalbabová
Příspěvky na sociální sítě, tiskové zprávy, weby, slogany, články nebo scénáře píšu už 12 let. Pomáhám tak vytvářet texty, které budou občané chtít číst.
Práce ve velké reklamní agentuře i menších startupech mi umožnila nahlédnout pod pokličku dalších oborů, které s copywritingem úzce souvisí. Postupně jsem tak svůj balíček dovedností obohatila o návrhy webů, vymýšlení reklamních scénářů a komunikačních strategií.
Dnes tvořím texty hlavně o zdravotních a sociálních tématech a starám se o facebookové stránky komerčních nebo neziskových projektů.
Práce ve velké reklamní agentuře i menších startupech mi umožnila nahlédnout pod pokličku dalších oborů, které s copywritingem úzce souvisí. Postupně jsem tak svůj balíček dovedností obohatila o návrhy webů, vymýšlení reklamních scénářů a komunikačních strategií.
Dnes tvořím texty hlavně o zdravotních a sociálních tématech a starám se o facebookové stránky komerčních nebo neziskových projektů.