Copywriting – záznam

Je chybou myslet si, že lidé dnes nechtějí číst. Každý se rád začte – ale pouze do textu, který ho chytne.

Pravidla copywritingu se značně liší od toho, co nás učili při psaní slohu ve škole. Jen namátkou – v copywritingu je méně vždy více, základní je nadpis a psaní je jen malý střípek celého procesu.

Seznámíte se celým procesem práce copywritera.

Psát čtivé texty pro sociální sítě, newslettery, webové stránky, partnery, sponzory.

Znát pravidla dobrého prodejního textu.

Získáte rychlé tipy, díky kterým se do vašich textů každý rád začte.

Pište texty, které budou chtít ostatní číst.

Copywriting neboli psaní prodejních textů není pouze doménou majitelů e-shopů a reklamních pisálků chrlících jeden slogan za druhým. Pravidla, kterými se řídí, můžete směle aplikovat na texty, které vkládáte na web, do newsletterů, článků, příspěvků na sociální sítě, ale třeba i na popis vaší organizace, jež přikládáte k pracovnímu inzerátu.
seznamte se s lektorkou

Ing. Ivana Šalbabová

Příspěvky na sociální sítě, tiskové zprávy, weby, slogany, články nebo scénáře píšu už 12 let. Pomáhám tak vytvářet texty, které budou občané chtít číst.

Práce ve velké reklamní agentuře i menších startupech mi umožnila nahlédnout pod pokličku dalších oborů, které s copywritingem úzce souvisí. Postupně jsem tak svůj balíček dovedností obohatila o návrhy webů, vymýšlení reklamních scénářů a komunikačních strategií.

Dnes tvořím texty hlavně o zdravotních a sociálních tématech a starám se o facebookové stránky komerčních nebo neziskových projektů.
Patrick Jones - Course author
Vytvořit s